Man providing remote IT Support

Bedrijfsresultaten zijn steeds afhankelijker van goede IT

Bedrijven en organisaties zijn voor de dagelijkse werkzaamheden en processen steeds afhankelijker van een goede IT infrastructuur. Veel bedrijven kennen het belang van een goede IT infrastructuur, echter wordt er niet altijd naar gehandeld. Dit kan zijn omdat het een grote kostenpost is of simpelweg omdat de expertise ontbreekt. Wanneer dat het geval is gebeuren er veel zaken ad hoc en mist er een duidelijk plan voor de lange termijn. Dit is waar IT partijen zoals Sharp IT Services hulp bieden. Ze voegen kennis en kunde toe aan uw organisatie.

Waarom een externe partner voor uw IT?
Een externe IT partner helpt uw organisatie bij aanbrengen van focus en het verbeteren van de infrastructuur. Zij hebben de medewerkers in dienst die actuele kennis en ervaring hebben van beschikbare software, applicaties, hardware en procesinrichting. Dit passen zij toe door te helpen met het beter inrichten van processen en gebruik te maken van moderne hard- en software.

Vaak kunnen eenvoudige veranderingen en upgrades ertoe leiden dat er kosten worden bespaard. Niet alleen omdat processen en toepassingen beter op elkaar zijn afgestemd, maar ook omdat de werkplek en apparaten up-to-date worden gehouden. Hierdoor kunnen medewerkers effectiever en efficiënter werken. Daarnaast is het mogelijk om eenvoudig op- en af te schalen op basis van veranderende behoeften van uw bedrijf. Zo groeit uw IT mee met uw bedrijf.

Wees niet afhankelijk van één IT-team
Uw IT’er of IT-team hebben het al druk zat, maar zijn vaak ook bezig met randzaken die ze ook aan iemand anders kunnen overlaten. Een IT partner kan diegene ontzorgen en ondersteuning bieden. Dit doen ze bijvoorbeeld door het helpen bij de inrichting van een werkplek, het uitrollen van nieuwe laptops of het updaten van de bestaande hardware. Door ondersteuning te bieden, kan een IT-team zich richten op hun hoofdtaken.

Tenslotte kan een partner gefocust risicobeheer voor u regelen. Een van deze oplossingen is bijvoorbeeld het opstellen van een plan voor back-up en herstel dat ervoor zorgt dat bij een noodgeval niet al uw gegevens verloren gaan. Heeft u behoefte aan meer? Dan is het uiteraard ook mogelijk om 24/7 ondersteuning te krijgen. Medewerkers worden dan buiten kantooruren geholpen, ook als er een incident plaatsvindt.

Sharp IT Services
Zoals u van een IT partner mag verwachten, zetten wij uw bedrijfsdoelstellingen centraal. Daarom bieden we bij Sharp niet alleen de diensten die uw bedrijf nodig heeft, maar ook de oplossingen om uw doelstellingen te behalen. Dit doen we door de tijd te nemen om uw organisatie te leren kennen en een persoonlijk plan van aanpak te maken. Bij Sharp IT Services werken we uitsluitend met toonaangevende technologiepartners, zoals Microsoft, waardoor we de best mogelijke oplossingen kunnen bieden.

Meer weten over hoe Sharp IT Services ondersteuning kan bieden aan uw organisatie? Neem dan contact op met één van onze consultants of bekijk ons aanbod van diensten.