Solar Support
Neem contact op met het technische ondersteuningsteam van Sharp Solar
Bij hen kunt u terecht vragen over de volgende zaken:
- Zonnepanelen
(ook voor vervangende modules)
- Batterij-oplossingen
- Energiemanagement
Stuur ons een bericht via dit contactformulier.
Een klacht indienen
In het onwaarschijnlijke geval van een defect product gaat u als volgt te werk:
1. Neem contact op met uw dealer of installateur.
2. U, of bij voorkeur uw dealer/installateur, kunt het defecte product registreren in de Sharp eService - Registratie. U dient zich te registreren voor de eService voordat u een klacht kunt indienen. Om u te registreren, klikt u op de onderstaande knop Sharp eService Registratie. Selecteer klant als u de installateur of distributeur bent en selecteer klacht over zonne-energie als u de eindklant bent.
3. U ontvangt inloggegevens op de eerstvolgende werkdag per e-mail. Gebruik deze inloggegevens om naar het eService-platform te gaan en informatie over uw claim in te voeren.
Downloads
In het downloadcentrum vindt u alle documenten die u kunt downloaden voor Sharp-producten.
Garantiebepalingen en installatiehandleidingen voor niet meer geproduceerde panelen kunnen ook gedownload worden.
Om het juiste zonnepaneel te vinden:
Selecteer eerst de categorie "zonne-energie" en voer dan de naam van de module in als zoekterm (bijv.: NU-AF370).
Als u een installateur of distributeur bent, dan kunt u flashgegevens en productfoto's downloaden. Om inloggegevens voor de fotodatabank te verkrijgen, neemt u contact op met uw verkoopcontactpersoon om toegang aan te vragen.
Neem contact op met ons!
Zonnepanelen | Ondersteuning op het gebied van zonne-energie | Nieuws op het gebied van zonne-energie | Over Sharp Solar
Volg SHARP Solar EMEA op LinkedIn | Twitter | YouTube
Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief voor installateurs, distributeurs en projectpartners.